Segítség kérése

Tisztelt Felhasználónk!

 

REGISZTRÁCIÓS KÉRDÉSEK

1.Regisztráltam, miért nem tudok bejelentkezni a fiókomba?

A regisztráció során az Ügyfélszolgálat ellenőrzi a lakcímkártyát. A regisztráció elutasításra kerül ha:

  • a lakcímkártya személyi számot tartalmazó kép kerül feltöltésre (ilyen adatot szigorúan tilos kezelnie az Önkormányzatnak)
  • nem lakcímkártyára vonatkozó kép kerül feltöltésre (pl. kép a regisztrálóról, portré festmény, selfie, rajz, étel, szőnyeg, gyerek, ház, kutya stb.)
  • a lakcímkártya alapján nem rendelkezem gyöngyösi állandó lakcímmel vagy gyöngyösi tartózkodási hellyel.

 

Regisztráció során kizárólag a lakcímkártya LAKCÍMET tartalmazó oldalát szükséges feltölteni!

 

2. Oké, de akkor hogyan kell helyesen regisztrálni?

Az alábbi videón megtekinthető a regisztráció lépései:

https://www.youtube.com/watch?v=3r_QeInEOY0

 

3. Google vagy App fiókos bejelentkezést választottam

A Google vagy Apple fiókkal történő bejelentkezés abban segít Önnek, hogy nem szükséges külön e-mail címét és jelszavát begépelnie, de regisztrációra ilyenkor még nem kerül sor.

Ha Ön egy gombos Google vagy Apple fiókos bejelentkezést választott, akkor sikeres regisztrációhoz szükséges megadnia:

  • nevét
  • lakcím adatait
  • lakcímkártya kép feltöltése

 

4. Mi történik ha hibás a regisztrációm?

Ilyen esetekben a regisztrációs adatai törlésre kerülnek, új regisztrációt kell végeznie a felhasználónak.

Ha problémát tapasztal és regisztrációja során hiba lép fel, kérjük írjon nekünk az info@gyongyosapp.hu vagy a gyongyosapp@gmail.com címen.

 

5. Sikeres a regisztráció, hol találom a kuponomat?

  • Indítsa el az alkalmazást.
  • Válassza ki a Városkártya menüt
  • Lépjen be alul
  • Nyomja meg a Profil gombot
  • A kuponjait a "Kuponok" blokkban találja

 

Amennyiben az alkalmazás használata során hibát tapasztal, vagy az alkalmazás működtetéséhez, regisztrációhoz segítséget igényel, úgy kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot:

E-mail: info@gyongyosapp.hu  vagy gyongyosapp@gmail.com

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 37 510 310

 

Felhasználói fiók és adatok törlésének kérése

Az alkalmazásbon belüli fiókját törölni tudja a Fiók adatok\Fiók törlésre gomb megnyomásával. A fiók törlés megerősítéséhez megerősítő linket tartalmazó e-mailt küldünk ki. 

Fiók törlését kezdeményezheti az info@gyongyosapp.hu  vagy vagy a gyongyosapp@gmail.com e-mail címre írt üzenetével, ebben kérjük adja meg e-mail címét, lakcímkártya sorszámát és városkártya sorszámát a törlési kérelem igazolásához. A fiók törlésével a felhasználói fiókhoz tartozó adatok törlésre kerülnek.

 

Gyakran Ismételt Kérdések: 

  1. Miért ilyen bonyolult a regisztráció? Az alkalmazás kizárólag Gyöngyös Város Önkormányzata közigazgatási területén található lakosok részére biztosítja az alkalmazás speciális funkcióit (VÁroskártya, Ügyek, Részvételi költségvetés, Szolgáltatások). A regisztráció során így szükséges ellenőriznünk a lakcím tényét.
  2. Miért van ennyi kipipálandó mező a regisztráció során? A hatályos adatvédelmi törvények miatt szükséges a felhasználók beleegyezését kérnünk az alkalmazás adatkezelési szabályzata, általános szerződési feltételei és életkor nyilatkozat tekintetében
  3. Mi történik ha Apple vagy Google fiókkal regisztrálok? Ebben az esetben is szükséges megadni a regisztrációs űrlapon szereplő kiegészítő adatokat.
  4. Regisztráltam, de még nincs városkártyám, hol találom? A regisztrációkat ellenőrizzük, az ellenőrzések elvégzése gyors. Lezárt és jóváhagyott regisztrációt követően érhető el a városkártya a Városkátya modul \ Városkártyám almenüben, vagy a képernyő jobb alsó lebegő ikonra kattintással.
  5. Hogyan tudok bejelentéseket tenni az Ügyeknél?  Ehhez regisztrációra van szüksége. A regisztráció elvégzését követően az Ügyek\Új bejelentés űrlapot szükséges kitölteni.
  6. Mi a teendőm, ha törölni akarom regisztrációmat? Ebben az esetben kérjük, hogy a Fiók adatok menün belül válassza ki a Fiók törlése gombot. A fiók törléshez megerősítő e-mail kerül kiküldésre regisztrációja során megadott e-mail címére. Az e-mail kézhezvételét követően kérjük erősítse meg törlési szándékát. Fiókjának törlésével egyidőben adatait anonimizáljuk.

 

Gyöngyös, 2024.05.10